donderdag 21 mei - Reisverslag uit Boekarest, Roemenië van Jory - WaarBenJij.nu donderdag 21 mei - Reisverslag uit Boekarest, Roemenië van Jory - WaarBenJij.nu

donderdag 21 mei

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jory

21 Mei 2009 | Roemenië, Boekarest

bunaa!

het is al weer een week geleden dat ik het vorige bericht heb geplaats en er is ook al weer veel gebeurt! vorige week donderdag hadden we weer een raar dagje.. we gingen naar onze stage toe bij de kinder psygiatrie.. ze hadden ons verteld dat we elk moment van de dag konden komen wanneer we maar wilde.. dus we gingen er heen en werden door verwezen naar het andere gebouw van de kinderpsygiatrie maar de kinderen 'sliepen' dus konden we weer gaan.. alweer een tegen valler dus.. dus gingen we weer.. vrijdag ging ik samen met dianne naar de gehandicapten.. dat was wel een geslaagde dag we hebben de meidenkamer ingericht en die is nu zo goed als af.. we moeten alleen nog wachten tot er gaten in de muur worden geboort of dat we een boor krijgen.. daar hadden we om gevraagt maar de klusjesmannen namen ons niet zo serieus.. want vrouwen kunnen dat niet volgens hun.. maar zelf wilde ze het ook niet moet.. beetjee raar.. maar het is nu gelukkig allemaal al opgelost! we zijn 's middags nog even naar mr brickelich ofzo geweest om nog wat spullen te halen.. en daarna was de dag helaas al weer om dus gingen we weer richting huis.. daar hebben we nog even wat plankjes gezaagd voor bij de gehandicapten wat de oudere hier heel leuk vonden.. dus die stonden allemaal te kijken en we kregen zelf hulp dus ook nog een beetjee bezigheidstherapie gedaan.. zaterdag zijn we naar het winkelcentrum geweest.. we hebben voor de verandering maar even een ander opgezochtwant we hebben er ondertussen al veel gezien! was een geslaagde dag daarnaa gingen we lekker uiteten al kregen we niet helemaal wat we besteld hadden.. maar het was even goed lekker! en 's avonds ben ik samen met dianne uitgegaan wat ook heel erg leuk was! zondag gingen we naar het park toe om even lekker van het mooie weer te genieten want het is hier elke dag rond de 30 graden!!!! maandag zouden we naar stage gaan maar.. oke nu komt.. we waren onderweg en ik kreeg wat in me oog waardoor die niet meer open kon dus gingen we even terug naar ons huis want we waren toch nog vlakbij.. meteen maar even bellen en uitleggen wat er was gebeurt en dat we later kwamen.. maar dat had dan volgens haar geen zin meer om te komen dus weer een dag thuis.. dus zijn we 's middags maar naar uniiri gegaan om even wat teken spullen te halen voor bij de psygiatrie.. dinsdag zijn we naar de basisschool geweest wat heel erg leuk was we gingen kijken bij een engelse les.. dus we kwamen het lokaal binnen met allemaal kinderen van rond de 10.. ze spraken wel redelijk engels.. eerst hebben we ons voorgesteld en gingen hun dat ook proberen te doen wat best wel goed ging.. daarna gingen ze ons een toneelstukje laten zien dat ze hadden geoefend.. ook in het engels.. het verhaal van ugly duckly dat was echt heel leuk! woensdag gingen we weer naar de vrouwen psygiatrie.. er was een vrouw en die ging onze handen lezen en die was van alles aan het vertellen we kregen een hoofdmasage ofzoo.. maar die man daar vertelde ons dat ze de toekomst aan het voorspellen was.. gelukkig was die wel heel positief dus daar hopen we dan maar op! en vandaag weer naar de kinderpsygiatrie wat beter verliep dan vorige keer.. jessica en charlotte waren vorige weer vrijdag ook heen geweest en hebben met de directrice gepraat dus hebben we weer meer duidelijkheid.. ook zijn ze niet heel moeilijk en mogen we komen wanneer we willen dat komt goed uit want als er iets niet helemaal goed loopt of we zijn vroeg klaar kunnen we altijd nog even daar heen gaan! nou dat is even een kort weekverslag!

la revedere

• 22 Mei 2009 - 14:05

Nové:

Hey Joorr!
    De weken gaan wel snel zeker, ondanks wat tegenslagen? Al veel foto's gemaakt en al een beetje bruin geworden?
    Ik hoor het nog wel van je :). Geniet er nog maar even van en tot snel! xx

• 22 Mei 2009 - 16:45

Marleen:

gelukkig is de baisschool nu wel erg leuk en komt alles langzaam een beetje op gang alles kost tijd daar en alles gaat op een slakken tempo maar daar wen je vanzelf aan hou je het nog vol in de trams met al die lekkere oksels en adems. succes verder en echt leuk dat ik je zo kan volgen hoe is het met luminita en de andere??