dinsdag 2 juni - Reisverslag uit Boekarest, Roemenië van Jory - WaarBenJij.nu dinsdag 2 juni - Reisverslag uit Boekarest, Roemenië van Jory - WaarBenJij.nu

dinsdag 2 juni

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jory

02 Juni 2009 | Roemenië, Boekarest

bunaa!

het is al weer een tijdje terug het laatste bericht.. maarjaa we hebben het ook best wel druk! alle stages liepen eindelijk lekker! alles ging helemaal goed.. tot dat we vandaag te horen kregen dat de basisschool volgende week al zomervakantie heeft.. dus uhmm PROBLEEM:|:|:| weer een stage minder.. moeten we alweer wat nieuws bedenken.. maar even over de stage's! bij de vrouwenpsygiatrie gaat alles goed.. ik heb al vrienden gemaakt me toekomst is al voorspelt.. en als de mensen me nodig hebben roepen ze gewoon olanda (holland).. voor morgen hebben we zelf wat bedacht om met de vrouwen te gaan doen nu maar hopen dat het kan..!! de kinderpsygiatrie: daar loopt alles nog een beetje stroef.. we dachten dat we ook met de therapieen enzo mee mochhten doen maar als we daar aan komen mogen we wat leuks met ze gaan doen in een kamertje! dat is niet erg maar het is een heel klein kammertje met 3 stoelen er in en dan sturen ze 8 kinderen mee.. conclusie: dat past niet! dus willen we de doctor maar weer even spreken om te vragen wat onze mogelijkheden zijn, wat wel en niet kan met die kinderen, of er misschien een andere lokatie is.. en of we vaste tijden kunnen krijgen daar zijn ze hier namelijk niet zo van.. je komt maar langs en kijkt maar even wat je met de kinderen gaat doen.. en of er kinderen zijn!.. de basisschool: die heeft dus vakantie vanaf volgende week.. vandaag waren we bij een soort curses over de sociaalheid van de kinderen ofso.. was wel lastig omdat het in het roemeens van.. maar het meeste konden we ondertussen tog wel volgen.. dat was wel heel intressant.. bij de gahndicapten hebben we vrijdag ook een curses iets gehad maar dat ging er om dat je de kinderen kon begrijpen zonder te praten.. en van het weekend zijn we nog naar brasov toe geweest (de bergen) daar hebben we het kasteel van karel de 1ste gezien en nog heel veel kerken.. helaas konden we niet naar het kasteel van draclula toe want die was natuurlijk net dat weekend gesloten.. ook hadden we net als vorige keer in constace en slecht weer.. en het was weer een feestdag.. wel een rare feestdag maar het was zo iets van de hoera voor het kind dag dus liepen er heel veel kinderen.. en zaterdag avond natuurlijk weer lekker uitgeweest!! nou dat was het denk ik wel!

la revedere

• 02 Juni 2009 - 17:52

Angela:

eey mcsnack!!
    wat balen zeg van de basisschool....ging het net en beetje goed daar krijg je dit!! hebben ze daar niet een soort van buitenschoolse? mis kan je dat vragen! er werkt een heel lief blond vrouwtje van een jaar of 30 ik zal haar naam nog ff opzoeken mis heb je daar wat aan! kan je mis daar toch nog wat doen! hoe ist verder? nog een beetje aan het genieten? het gaat nu heel snel he! en trouwens als volgende week de stage officieel van je stopt moet je nu wel heel hard aan de slag gaan met je europas! das wel belangrijk dat je die met een stempel en en handtekening heb van de juiste persoon!
    maar verder bel ik snel weer!!
    liefs, angela

• 02 Juni 2009 - 17:56

Nog Een Keer Angela:

sorry ff wat vergeten :P maar wat jammer van het weer en dat dracula gesloten was...en hoera kind dag? hihi nou dat zal wat geweest zijn! nog een beetje leuk avondje gehad in twice? ik wilde er echt graag weer bij zijn! baalde weer een beetje.. was het weeer zoals je altijd zegt een partyleip avondje? :P
    kus je (ex) buurvrouw van nummer 1

• 06 Juni 2009 - 19:17

Jo En Antje:

Hier alles toppie, goed te lezen dat het goed gaat met je. Zitten gezellig met de meisjes aan de borrel en zitten lekker te roddelen over je. Groetjes van ons allemaal en we nemen er eentje op je.
    Groetjes Jo, Angelique, Melanie en Rosa.

• 08 Juni 2009 - 15:55

Karin De Vries:

Heel verhaal Jory. Leuk om te lezen hoe het met je gaat. Michelle vraagt wanneer je weer eens thuis komt. Nou op 5 juli als we jou verjaardag vieren!!!

groetjes, Karin