dinsdag 5 mei - Reisverslag uit Boekarest, Roemenië van Jory - WaarBenJij.nu dinsdag 5 mei - Reisverslag uit Boekarest, Roemenië van Jory - WaarBenJij.nu

dinsdag 5 mei

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jory

06 Mei 2009 | Roemenië, Boekarest

bunaa

we waren lekker een weekend naar de zwarte zee.. we gingen daar genieten van het mooie hotel, de zon en het gigantische festival! dat was de bedoeling.. we kwamen daar en moesten op zoek naar een hotel naar alles was vol want het was de dag van de arbeid en dat moesten we vieren! dus wij hadden na een lange tijd eidenlijk een hotel gevonden.. maar we sliepen volgens de receptioniste op een 5 persoonskamer.. er stond een slaap bank en 1 2 persoonsbed.. maar het was egt voor 5 personen.. het hotel viel dus zwaar tegen! de zon die was er zeg maar niet.. dus wij nog heel wanhopig met ons handoek om ons heen op het strand gezeten maar dat was het tog ook niet helemaal.. nou dan maar het geweldige festival! de eerste avond ging ik samen met dianne heen.. kwamen we daar konden we nog net het vuurwerk zien en toen was het af.. dus toen zaterdag maar weer heen gegaan.. dat viel ook weer erg tegen want we stonden daar in de regen en het was egt heel rustig.. maar het is roemenie dus je weet nooit hoe iets loopt.. we hebben even goed een leuk weekendje gehad.. heerlijke pizzeria gevonden.. 's avonds waren we gewoon maar weer de club in gedoken.. wat vrijdag erg tegen viel want dianne en ik hadden precies de verkeerde gekozen.. dus we stonden daar tussen allemaal jochies met polo's aan en een dikke sigaar in hun mond die zich zelf toch wel even helemaal geweldig vonden.. beetjee jammer.. we hebben ook nog bij het meest slechte resteurant van heel constance gegeten.. we moesten 2 uur wachten op onze ommelet.. en toen we hem kregen was die nog rauw.. dus angela ging vragen hoe dat kon.. maar het was erg druk (dat viel niet te zien).. dus ze vroeg als het helemaal vol zit moeten we dan 4 uur op ons eten wachten waarop de ober vrolijk jaa zei.. toen hij het 'snapte' en ons uitleg ging geven klonk het of hij de kip nog moest vnagen.. maarjaa het geeft allemaal niet we gingen een gezellig weekend houden dus gewoon maar net doen of het niet gebeurt was! maarjaa het weekend was voorbij dus namen we de trein terug.. dit liep ook niet helemaal als gehoopt wat die was vol en de trein daarnaa ook de eerst volgende ging om kwart voor 8 weer.. sta je daar om half 5.. dus wij weer een taxi gepakt om naar de bios te gaan.. dit liep ook niet helemaal goed want in het winkelcentrum waar hij ons afzetten was geen bios.. klein detail.. dus zijn we maar gaan bowlen en gaan air hockeyen.. om daarna weer een taxi terug te nemen naar het treinstation wat trouwens goed uit te leggen is in het roemeens jee doet gewoon even een trein na.. maar we waren een beetje aan de late kant dus wij zaten al te bedenken jaahoor missen we de trein ook nog dat kan er ook nog wel bij maar gelukkig was de machinist zo vriendelijk om op ons te wachten en zelfs nog een kwatier langer want de trein had vertraging!toen we eindelijk na een reis van 5 uur in boekarest waren moesten we nog opzoek naar de taxi.. maar dan wel precies de goede zeg maar.. dus dat was ook nog heel wat.. onder tussen nog een bedelend straat kind die ons achtervolgde.. we hadden de taxi gevonden maar precies op het moment dat angela ging zitten kwam het handje van 1 van de straatkindjes wel erg dichtbij.. die deed een poging om der telefoon te pakken maar dat was niet gelukt.. dus ging hij weer verder met de lijn die hij aan het sneuven was.. egt heel sneu om kinderen zo te zien leven.. als je het leven kan noemen.. toen we thuis waren gingen we lekker slapen want daar waren we wel aan toe.. vadaag zou ik eindelijk beginnen met stage maarja je zal het maar hebben ik was ziek.. dus kon ik voor de verandering weer een dagje thuis blijven.. morgen beter.. dan gaa iik weer naar de vrouwen psygiatrie samen met jessica.. eindelijk weer wat doen dus..

pa pa

  • 06 Mei 2009 - 08:53

    Inez De Loor:

    Beste Jory,

    je hebt al heel wat meegemaakt deze eerste weken. Ik heb een paar dagen geleden met jullie begeleidster, Angela gesproken en ik heb gehoord dat jullie nu een vol programma hebben dat wat beter loopt.

    Ik was ook teleurgesteld in het verhaal dat ik vernam van de stage op de huiswerkklas. het was goed afgesproken om dat ik bij Luminita geweest ben, samen zijn we naar de stage gegaan en voor jullie vertrek heb ik nog een duidelijk afspraak met haar gemaakt wanneer jullie daar zouden arriveren.

    Jullie waren er zo trots op dit adres zelf gevonden te hebben.
    Nu dus maar weer terugvallen op onze oude vertrouwde adressen. Ik vind het heel leuk om te vernemen dat jullie ook op de kinderafdeling werken van het ziekenhuis, omdat we daar jaren geweest zijn, maar vorig jaar geen deelnemers voor deze plek hadden.

    Aurelia is hier net geweest voor een bezoek en zij heeft aangegeven dat ze jullie alle hulp zal bieden. Geef duidelijk aan, ook bij Aida Van wat jullie wensen zijn , maar probeer ook niet teveel te eisen, maar probeer ook redelijk te zijn.

    Ik merk dat er al een groot appel gedaan wordt op jullie incasseringsgevoel. Echt op zijn Roemeens lees ik steeds en dat is nu dus net het verchil met hier.

    Ik stop want anders houdt mijn computer ermee op.

    Heel veel succes en veel sterkte met alles.

    Inez
    ps. Met die aardebzving zal het wel meevallen hoop ik. Ik heb hier nog nooit iets van gemerkt in elk geval.

    la revedere,

    Inez

  • 10 Mei 2009 - 09:53

    Nové:

    Heeyy Joor!
    Heb hem eindelijk gevonden :D, hahaha! Leuke verhaaltjes allemaal. Ik hoop dat je nog lekker van alles gaat genieten en reageer snel even op je mailtje!
    Dikke kus je grote nicht ;)

  • 12 Mei 2009 - 15:38

    Hoi Hoi:

    Hoop dat je weer hersteld bent en lekker aan het stage lopen bent. Hou alles in de gaten en zo te lezen vermaken jullie je helemaal. Hier alles toppie en de kermissen weer overleeft. Het lichaam is weer volledig hersteld en kan er weer helemaal tegenaan. Groetjes uit Avenhorn. Niet stiekem gaan springen hoor zonder mij.

  • 17 Mei 2009 - 15:26

    Marleen:

    jammer dat het niet zo leuk was bij de zwarte zee messchien brasov wat dat vonden wij wel erg leuk maar messchien kwam dat ook omdat er toen sneeuw lag maar je moet maar zien in boekarest zelf is ook heel veel te zien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Roemenië, Boekarest

Mijn eerste reis

stage in roemenie

Recente Reisverslagen:

14 Juni 2009

zondag 14 juni (dion gefeliciteerd!)

02 Juni 2009

dinsdag 2 juni

21 Mei 2009

donderdag 21 mei

13 Mei 2009

woensdag 13 mei

06 Mei 2009

dinsdag 5 mei
Jory

Actief sinds 27 Maart 2009
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 16587

Voorgaande reizen:

04 Februari 2013 - 13 Juli 2013

willemstad

10 April 2009 - 05 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: