vrijdag 17 april - Reisverslag uit Boekarest, Roemenië van Jory - WaarBenJij.nu vrijdag 17 april - Reisverslag uit Boekarest, Roemenië van Jory - WaarBenJij.nu

vrijdag 17 april

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jory

17 April 2009 | Roemenië, Boekarest

buna!

alles gaat nog steeds goed hier:) we kunnen helaas nog steeds geen stage lopen dat kan waarschijnlijk pas woensdag de 23ste.. dus tot die tijd zijn we vrij.. gelukkig is het mooi weer dus kunnen we lekker zonnen:D gister was het dianne haar verjaardag.. zij moest wel gewoon naar haar stage om met de directrise daar dingen te regelen.. en ze zou samen met angela om 2 uur thuis zijn.. dus ging wij 's ochtends de kamer versieren met vlaggen en ballonen we hadden cakejes versiert en kaarsjes neer gezet in de vorm van 19 we hadden ook een kadootjee voor haar gehaalt.. angela zou als bellen als ze er bijna waren.. ze gingen toen eerst naar de winkel en dianne moest alles helemaal alleen naar beneden brengen;) toen ze boven kwamen en ze zag de kamer enzo vond ze het heel leuk dus het was geslaagd.. ook hadden we toeters maar dat was achteraf niet zo slim want alle zusters hier dachten dat het het alarm was dus raakte helemaal in paniek.. oepss foutjee.. 's avonds gingen we nog even lekker uit eten en daarna nog een borrel drinken op haar verjaardag we hadden vandaag tog vrij.. toen de terug weg in de tram het was half 12 dat we de tram namen.. het was best rustig.. ook zaten er straat kinderen in die zelfde tram dat was best wel heftig om mee geconfronteerd te worden.. omdat je dan egt ziet hoe die kinderen zijn.. ze waren best agressief ook naar andere mensen toe daar schroken wij best wel van omdat het de eerste keer was dat het zo dichtbij gebeurde.. maarjaa we zullen er nog wel vaker mee te maken krijgen.. vandaagg hebben we eigenlijk niet zo veel gedaan lekker gezont en dat was het eigenlijk wel maar ik ben wel al aardig bruin(H)
dat was het weer voor deze keer!
doegg

• 18 April 2009 - 10:43

Ikke:

Lekker dat je je toch vermaakt daar, ondanks dat de dingen anders lopen dat je dacht. Hier alles toppie en geen nieuws. Vanmiddag een feestje van mijn ouders en anavond viert Mel haar verjaardag, natuurlijk en we nemen er dan eentje op haar gezondheid, en misschien wel twee. Groetjes uit Avenhorn en tot de volgende keer.

• 18 April 2009 - 12:01

Jo :

he jory hoe is het ik heb het niet druk met mel haar verjaardag. want ik weet niet wie er komen.maar we wachten het af,en schenken dan de borrel in en nemen er ook een op jou.mooien foto,s en wat is er al een hoop gedaan waar door het er leuk uit ziet,veel lol en een goed weekend toegewenst. doei groetjes van jo en kees en de rest