zaterdag 18 april - Reisverslag uit Boekarest, Roemenië van Jory - WaarBenJij.nu zaterdag 18 april - Reisverslag uit Boekarest, Roemenië van Jory - WaarBenJij.nu

zaterdag 18 april

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jory

18 April 2009 | Roemenië, Boekarest

bunaa!

vandaagg weer een lekker dagje gehad we waren allemaal vrij. logies want het is weekend! vanmorgen lekker uitgeslapen:) daarnaa lekkerr weer in de zon gelegen op en dak.. daarna met de tram naar het postkantoor om de eerste brieven te posten maarrr heel slim de postkontroren zijn hier gesloten met pasen (pasen is hier een week later dan in nederland ook zo logies..) .. dat was weer een tegenvaller.. dus wij weer verder met de tram.. toen we stonden te wachten had dianne even haar moment want die kon eidelijk gebruik maken van het woord waar ze zolang op had geofend: doetalanaiba of terwijl hoepel op.. zij weer helemaal blij dat het oefenen niet voor niets was geweest:P we gingen met de tram naar unirii dat is een plaats in boekarest of hoe je dat ook noemt.. toen een stukje lopen naar 'oud' boekarest.. daar waren heel veel bedelaars, oude gebouwen en stukke straten.. daar even gelopen om alles te zien was heel leuk om te zien.. toen gingen we even een lekker broodje eten en weer richting huis met een stop bij het winkelcentrum om boodschappenn.. nu ga ik even lekker zonnen op het dak want dat heb ik nog niet gedaan vandaag:P daarnaa pannekoeken maken en eten.. en vanavond gaan we uit nou dat word wat want nu worden we al door iedereen bekeken dus ik vrees het ergste maar we zullen zien.. ohjaa MELL AlVAST GEFELICITEERDDD!!!!!!!

la revedere