zondag 19 april (mel haar verjaardag!) - Reisverslag uit Boekarest, Roemenië van Jory - WaarBenJij.nu zondag 19 april (mel haar verjaardag!) - Reisverslag uit Boekarest, Roemenië van Jory - WaarBenJij.nu

zondag 19 april (mel haar verjaardag!)

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jory

19 April 2009 | Roemenië, Boekarest

bunaa

ten eerste nog maar even een keertjee!! MELANIE VAN HARTE GEFELICITEERD!! want ik mag er dan wel niet bij zijn maar iik denk wel aan jee hoor!! maarjaa gister gingen we dus uit.. we zouden naar clum twice gaan.. wij er heen met de taxi maar zoals ik gister al vertelde is het hier pasen.. en met paas nacht lopen de mensen hier met een kaarsje 3 rondjes om de kerk.. geen idee waarom daar wilde we achter komen maar dat wisten die mensen eigenlijk zelf ook niet.. we waren om half twaalf geariveerd bij club twice.. dus wij willen naar binnen maar dat mocht nog niet want het was nog gesloten en om 12 uur gingen ze open (zeiden ze) dus wij besloten om te wachten.. toen we daar stonden kwam er nog een jongen naar ons toe om heel vriendlijk te vragen of wij engels spraken dus wij zeggen jaa.. toen mochten wij wel even helpen om aan de taxi cauffeur die roemeens sprak uit uit te leggen wat hun in het engels zeiden dat was een dikke tegenvaller want de taxi chauffeur sprak geen nederlands.. hebben we nog een tijdje met die mensies staan praten die waren frans btw.. maar die gingen weer wegg dus stonden we weer te wachten.. toen even later stonden we nog te praten met mensen uit oostenrijk.. je zou bijna vergeten dat je in roemenie zit zo multicultureel:P om 1 uur (12 uur in nederland) nog even een verjaardags liedje gezongen aan de telefoon.. mogen julliee 1 keer raden voor wie:P en uit eindelijk zijn we tog maar ergens anders heen gegaan.. dat was er leuk.. ( we hebben besloten de rest voor ons zelf te houden!) toen weer richting huis met de taxi en weer veilig thuis gekomen.. we hadden deze keer de heen en terug weg wel beter rijdende chauffeurs dan die ons vanaf het vliegveld bracht.. gelukkig maar! en vandaag hebben we een hele drukke dag gehadd.. NOTT.. we hebben ummm films gekeken ik en jessica zijn naar de mac geweest wat heel vermoeiend was toen 's avonds vaste prik grey's anatomy gekeken en nu zit ik hier.. en ik heb geen idee wat ik moet vertellen duss iik stop maar weer!

la revedere

• 20 April 2009 - 16:40

Mel:

Wat lief moppie!
    en ik heb van het birthday nummer genoten hoor dank u meiden;)

een dikke groet van uit nederland!

en zet hem op daar hé
    kussies!

• 21 April 2009 - 08:55

Anneke Camps:

Hoi Jory,
    wat schrijf je lekker veel! Zo krijg ik wel een indruk waar je mee bezig bent. Jammer dat niet alles loopt zoals de bedoeling was. Als ik het goed begrijp vermaak je je evengoed. Sorry dat ik pas zo laat reageer, ik had steeds .nl getikt ipv .nu. Slim he. Voorlopig is het dus een bijzondere vakantie op een bijzondere plek. Je kijkt je ogen uit en komt heel veel dingen tegen die je nog niet kent. Gelukkig niet zo heftig als op die film die we tijdens een workshop bekeken hebben. Maar om er zelf midden tussen te zitten is toch wel anders.
    Tot de volgende keer, eveel plezier!
    Anneke Camps

• 21 April 2009 - 16:38

Hoi Hoi:

Zelfs daar is de mc. Lekker dat je toch creatief met de tijd om kan gaan. Blijf lekker typen blijven we op de hoogte. Groetjes en nu niet alvast stiekem alleen gaan springen hoor. Dikke x en tot gauw.