donderdag 23 april - Reisverslag uit Boekarest, Roemenië van Jory - WaarBenJij.nu donderdag 23 april - Reisverslag uit Boekarest, Roemenië van Jory - WaarBenJij.nu

donderdag 23 april

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jory

23 April 2009 | Roemenië, Boekarest

bunaa

alless gaat nog steeds goed hierr! we kunnen nog steeds geen stage lopen. Ik dacht en hoopte eigenlijk ook dat ik gister kon beginnen op de basisschool. We hadden om 10 uur daar een afspraak.. dus wij er heen in een over volle tram.. toen we daar aan kwamen moesten praten met een vrouw die hete aida dacht iik.. ze ging even in haar agenda kijken waneer ik kon beginnen dat word pas dinsdag.. dus hebben we weer een paar daagjes vrij.. maandag ga ik met Jessica en Charlotte mee naar hun stage op de hoop dat we daar wel kunnen beginnen.. ik heb er wel al veel zin in.. want dat nix doen daar zijn we hier niet voor.. maarjaa we zijn vandaag weer even naar uniiri geweest om daar lekker in het park in de zon te gaan zitten.. meer doen we eigenlijk niet dan in de zon zitten dus zoveel valt er ook niet te vertellen.. morgen gaan we waarschijnlijk de tram de andere kant op nemen om te zien waar we dan uitkomen.. voor de rest nog niet veel veranderingen dus.. maar het is bijnaa weer weekend!!:D nou dat was het wel weer...

la revedere

  • 23 April 2009 - 16:32

    Antje:

    Hoi hoi, als je je maar goed in blijft smeren, om blijft draaien en goed voor de innerlijke mens blijft zorgen. Nu maar wachten op het echte werk. Dikke x en wij zijn ons aan het voorbereiden voor de kermis. Tot later.

  • 29 April 2009 - 13:59

    Marleen:

    ja Aida die hadden wij ook voor de basisschool een hele lieve vrouw maar ze heeft het altijd heel erg druk best sneu maar wanneer je haar kent mag je d'r wel doe je de groetjes aan haar voor mij dankjewel en succes verder ik zeg 1 ding de scholen zijn heel anders als bij ons.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Roemenië, Boekarest

Mijn eerste reis

stage in roemenie

Recente Reisverslagen:

14 Juni 2009

zondag 14 juni (dion gefeliciteerd!)

02 Juni 2009

dinsdag 2 juni

21 Mei 2009

donderdag 21 mei

13 Mei 2009

woensdag 13 mei

06 Mei 2009

dinsdag 5 mei
Jory

Actief sinds 27 Maart 2009
Verslag gelezen: 82
Totaal aantal bezoekers 16586

Voorgaande reizen:

04 Februari 2013 - 13 Juli 2013

willemstad

10 April 2009 - 05 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: