zaterdag 25 april - Reisverslag uit Boekarest, Roemenië van Jory - WaarBenJij.nu zaterdag 25 april - Reisverslag uit Boekarest, Roemenië van Jory - WaarBenJij.nu

zaterdag 25 april

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jory

26 April 2009 | Roemenië, Boekarest

bunaa!

okee ik begin even bij vrijdag.. overdag hadden we niet zo veel gedaan een beetje zonnen enzo.. 's avonds gingen we naar de bioscoop.. jaja in het roemeens (ondertitelt).. was niet zon leuke film.. hij was eigenlijk zo stom dat we er wel om konden laggen:P daarna gingen we naar de funcenter om even lekker een cocktail te drinken en te poolen.. was erg gezellig..!! toen zaterdag hadden we grote plannen we zouden naar obor gaan naar de markt, ondergronds shoppen en ook heel leuk trouwjurken passen! het was niet zoon mooi weer dus gingen we eerst de trouwjurken doen.. je hebt hier namelijk straten met een stuk of 20/30 trouwwinkels met jurken natuurlijk.. Angela, Charlotte en jessica in zoon jurk gehezen.. dat duurde best wel lang en daarnaa regende het.. alweer:(.. dus besloten we om naar huis toe te gaan en en andere keer naar de markt te gaan.. thuis hadden we niet meer zoveel gedaann.. na het eten gingen we even lekker tuttelenn.. maar toen hoorde opeenss een geluid als of er iets heel zwaars op de grond viel.. en daarnaa begon de kast het bed en de vloer te schuddenn.. en jahoor die ene keer in de honderd jaar dat er in roemenie een aardbeving is moest weer precies zijn als wij er zittenn.. hebben we dat ook weer mee gemaakt.. daarnaa gingen we lekker uiteten bij la mama.. dat was erg lekker.. daarnaa met de taxi naar twice dit keer was het wel gewoon open! dat was ook erg gezellig.. toen naar huis met de taxi maar de taxi chauffeur had de meter niet goed staat.. dat ding bleef maar door gaan ook als hij stil stond voor een stoplicht.. dat klopte niet dus zijn we uit gestapt.. hij verstond zogenaamt geen woord engels maar toen angelaa zei can you stop her please begreep hij dat in 1 keer.. dus wij uitgestapt.. maar we hadden geen idee waar we waren.. dus opzoek naar een andere taxii.. maar of ze vroeger veel te veel.. of ze wilde niet naar onze straat toe rijden (schijnt nog al een slechte naam te hebben).. of we mochten niet met ze 5en mee dus dan zouden er twee moeten blijven staan*-) na 20 taxies aangehouden te hebben hadden we er eindelijk 1 gevonden:D deze was egt cool want we mochten gewoon gratis.. omdat wij zoooo lief zijn:P daarnaa sluipend naar boven anders werden de bejaarde wakker en daarnaa lekker gaan slapen!

• 27 April 2009 - 17:24

Angela:

hoe bedoel je de film was best stom?!?! naja!!!!! ik vond hem geweldig :P en ach ja voor dat we uit eten gingen zijn we gewoon even wakker geschud door de aardbeving maak je anders ook niet mee hihi maja ik stop maar weer eens want we gaan om 21.09 grey's anatomy kijken en moet nog wat doen :P
    xx je buurvrouw van nummer 1

• 29 April 2009 - 14:44

Melanie:

Hi meid ik hoop dat alles lekker gaat daar ik ben weer helemaal bij!
    en ik hoop dat je gauw wat van je laat horen ik heb trouwens een nieuw nummer die stuur ik wel even via hyves!

daaag!